duminică, 7 decembrie 2008

Hey Folks !

Heyah everyone ! In scurta pauza de invatzat la anatomie ma trezesc si eu sa fac cateva precizari pe aici. In ultima vreme dau de nestiutori care se sperie de prima idee de persoana care poarta negru. Hmmm , nu stiu decat extremele :satanist sau emo. 

Wow ! F inteligent. Dar de cate ori nu ai invatat k in viata totul este undeva la mijloc?  Si imi place sa vad cum arunca lumea cu cuvintele . Cred ca nici ei nu stiu ce spun , dar il zic , sa se auda ca iese ceva din gura lor. Daca tac mai mult de 10 secunde au impresia ca or sa fie luati de prosti...pentru ca , din pacate , asta sunt!

Besides, am intalnit multi satanisti , unii dintre ei imi sunt prieteni buni si acum. Nu aveti de cat sa strambati din nas cat vreti, adevarul este ca au mai mult creier si o capacitate mai mare de intelegere decat multi dintre cei pe care ii vad zi de zi. Lumea ii judeca rapid , si se gandesc ... ca toti incuiatii... ca fac ritualuri , vraji, magie neagra si incantatii , ce sa zica si ei? Lucrurile care le vad la televizor fiindca mai mult nu au de unde sa stie , sau nu VOR sa stie. Iar , ca de obicei , ceea ce nu pot controla si nu pot intelege , este ceva ilegal sau irational. 

Este totusi bariera aceea de intelegere , de deschidere. De ce dau de atatia oameni care daca nu inteleg un domeniu , fie il iau in ras , fie in batjocura fie ocolesc discutia. Este patetic , ca si cum ash spune ca "Bethoween canta mai frumos decat patineaza Ekaterina Gordeeva". Cele doua domenii nu au nici o legatura in afara de faptul k se incadreaza in categoria arte ! 

Si mai sunt suparata din cauza ca ... eu am "topait" dintr-un domeniu intr-altul. Asa ca am mai multe grupuri de prieteni [grupul de ecologizare si marcare AEST, lotul national de scrima, rockerii si colegii de scoala]. Nu ash renunta la nici unul , mereu gasesc idei noi , pareri noi , oameni inteligenti si de ce nu simpatici. Dar am de multe ori surpriza ca un rocker de automatica sau energetica sa zica despre un sportiv ca este un incult , un sportiv despre un automatician ca este tocilar , un excursionist despre un coleg ca este incuiat , si asha mai departe. Este greu , sa incerci sa ii convingi de contrariul . Niciodata nu mi-a placut sa schimb omul , asha cum niciodata nu mi-a placut sa fiu schimbata.

Urasc persoanele care nu au personalitate , se lasa influentate usor , sunt ca un cameleon , nu poti avea incredere in ei , nici macar nu poti duce o disputa verbala pe o anumita tema , aducand motice , argumente si contraargumente logice. In definitiv , oamenii nu trebuiesc schimbati , daca ii placi trebuie sa ii placi si cu bune si cu rele. Am ajuns , spre surprinderea mea , la concluzia ca tin mai mult la o persoana care ma oboseste cu argumente opuse fata de ale mele. De ce? Fiindca este o discutie constructiva , invat ceva nou , nu ma plictisesc. Cui ii place sa mearga cu un "cuier" , cum s-ar spune, la plimbare. Nu este fun, nu este incitant , nu este controversant. 

Si tot asha am surpriza sa mai afle prieteni din alte grupuri , ca formatia mea din copilarie preferata a fost ABBA si stiu discografia pe de rost , k am facut 7 sporturi , printre care si calarie si patinaj. Ca imi place muzica clasica la fel de mult cum imi plac metalele si "grohaielile" din muzica doom si black. Sunt eu , sunt schimbatoare , nu imi place sa ma declar intr-un fel. Ca ma imbrac in negru? Fiindk asha ma simt eu bine , ma simt EU , naturala si in pielea si gandurile mele. Nu sunt in "doliu" nu port doar pt a ma simti in grupul "rock" it's just me, happy?

Si imi plac melodiile astea vechi , legende , like Goombay Dance Band , like Ace of base . Imi plac findk le stiu din copilarie , si am fascineaza trecutul cat si prezentul. Nu ma dau atotstiutoare , dar sunt deschisa la nou atata timp cat are mereu avantajul surprizei si noului. 

Ca incheiere va mai las cate ceva din you tube , poate ushor ushor ajungeti sa ma cunoasteti si pe mine un picutz acolo , fiindk eu nu bag mana-n foc ca m-ash cunoaste nici 70% ^.^ 

Asta este o melodie superba ,  o stiti din desenul Anastacia, imi place mult scena dansului cu fantomele mi se pare plina de semnificatii , ma fascineaza de cand aveam 8 ani , si spre surprinderea mea inca ma mai fascineaza. De asemeni varianta de aici este una cantata numai la pian , si ca sa stiti , am cantat la pian 2 ani , am pianin acasa , dar m-am lasat , cred k ma reapuc iarna asta k mi s-a facut dor de ceva ce mangaie auzul si sufletul . Si patinajul artistic amestecat cu putin dans acrobatic , superb merita vazut :





Asta este Goombay Dance Band , videoclipul este vechi dar tot ma inveseleste:




Iar asta este ceva foarte funny , emotiile de la nunti chiar fac ravagii , si imi cam dau lacrimile la ea cand ma uit in ultima vreme :X :)) : [inveseliti-va si voi]



Si nu sunt romantica dar mi-am amintit de melodiile astea :X :




Niciun comentariu: