sâmbătă, 13 decembrie 2008

Running after fairy-tales

Ce pot sa spun,ma uit in stanga si dreapta...toata lumea e "in love" ,
toata lumea viseaza fairy-tales.Imi amintesc de zilele cand
visam si eu asha.
Un cavaler pe cal inaripat care va veni si ma va sui langa el ,
si vom zbura printre norishori iar cand mana lui imi va
atinge mana mea ,
inima mea va iesi din piept. Dar sa va zic
ceva fetelor... cavalerii astia nu exista ...
sunt doar acolo in capsorul nostru vesel si inocent.
NU SUNT,
iar daca avem prostia sa credem ca cineva este ne vom trezi
sclave
toante care cred orice prostie o indruga.
Este sweet s stai printre norishori pufosi ,
dar mai sweet este sa le tai "macazul" inainte sa si-o
ia in cap.
Nu sunt rea ..
. nu ma consider rea , ma avut si eu momente de depresie ..
. poate inca le mai am.
Dar am ales sa nu ma mai atasez de nimica de pe lumea asta.
Si pe langa problemele legate de cine duce greul relatiei, mai lume ,
nu vedeti cat de super este sa fi singur?
Si nu va imaginati la aiurela de a merge-n club si a te saruta cu oricine.
Da ,este sweet sa intri si sa vina cineva la tine,
te gandesti k din
tot clubul ala mare te-a
ales pe tine... adorabil ! Dar nu este asha , nu ma aflu in mintea lor , dar cert ...
NU ESTE ASA.
Pe langa asta relatiile nu-s spontane ca viata ta ,
deci nu va tine pasul relatia cu viata ta de pana atunci .
Heheh ... intradevar ! Viata mea este agitata , complicata
... iar eu o complic triplu ...
pana fac un frumos shake de emotii , aventuri si riscuri din ea !
Cert este ca altcineva nu ar rezista la asta ,
iar eu nu m-ash schimba nici daca mi-ar pica un meteorit in cap ! :))
Radem noi radem , dar asha este ! Exceptand persoanele [majoritatea]
care da au inceput de la varste de 11-12 ani cu iubiti and stuff...
iar acum ei chiar nu isi imagineaza o preocupare in afara de aceea de a fi cu
cineva si a te mangaia si mieuna si mirai de capul acelei persoane.
Eu am incetat de ceva timp sa mai ma vad prin ochii altor oameni ,
iar ca sa fiu eu mandra de mine ... ohooo ...
insemana sa ma termin si fizic si psihic.
Poate intradevar , sportivii de performanta raman cu sechele si
privesc viatza ca pe o competitie intotdeauna ,
altfel nu simt ca traiesc.
Pey si adrenalina unde este?
In certuri , in motivatii , in fugiri noaptea de acasa in rockoteca [:-" da da , don't ask :))] ,
in capacitatile pe care ti le propui sa le ai si in scopurile pe care ti le propui sa le atingi !
Vai vai .. cineva m-a intrebat dak mai am timp si sa respir si sa mananc.
Wops, dak-s inca alive se pare ca DA ! Hoho , pey daca nu ar fi toate astea nu ash simti ca traiesc !
Imi pare rau de saracii oameni care-s in jurul meu , nu va dati seama cat sunt de schimbatoare?
Azi zic da , maine nu , poimaine
voi gasi argumente la un status intre cele doua.
Nu despic firul in patru , urasc sa despic fire care stiu k sunt doar fire.
Ash despica mai degraba o frunza groasa de cactus si
m-ash duce la cel mai apropiat microscop ! :))
Daaa , nu vei sti niciodata ce e in mini universul ala , mereu e ceva nou si schimbator ! :>
[da , ma fascineaza , comentezi?! :))]
Ah si ash mai scrie ... imi place sa scriu , mi se invart atate ganduri in cap ,
atatea metafore pe care le las nelegate in fraze , atatea dorinte ,
iluzii si fascinatii care le imortalizez in infinita visare , alunec ushor in nestire ,
ma eliberez de barierele astea temporare , imi imaginez si eu o lume fara barfitori/oare,
fara cocalari/pitzipoance, fara mizerie, cu colegi care sa reziste la o
tura de ecologizare cu mine pe munte ,
sa ma admire si pe mine cum marchez si am marcat trasele anii trecuti nu sa
lesine si sa chem ambulantza de la prima urcare a trotuarului dinaintea muntelui ! :))
Vai , acum sunt obosita , obosita si happy , distractia e fun , este fun atata timp cat
sti k e buna la ars calorii :))
Dar ma asteapta anatomia ... vad manualul acolo , parca ma bantuie ,
parca incepe sa se tarasca spre mine. O sa-mi iau un
ciocan si o sa-mi dau in mecla pana imi amintesc ca anul trecut chiar invatzam cu placere asta.
dar stai , primele randuri au fost frumoase ,
deja mi s-a facut dor de un fascicul spinotalamic anterior,fascicul al cailor ascendente ale sensibilitatii epicritice impletite cu calea sensibilitatii kinestezice si care conduce informatii legate de miscarile fine , are un camp receptor mai mic in proprioceptorii din muschii striati.... gata nu va mai torturez :D m-am dat si yo desteapta
,am si eu luminate momente de inteligenta ! :D Am fugit , cya tomorrow ,
cu fatza mea de zombie nedormita de ani [nu este vina me
a, chiar cred k intre 12 si 5 noapeta se invatza cel mai bine ! :X] asta dak nu
mai imi opreste curentul taticul meu prof de poli mega stiutor al universului :))) bye ^.^









Niciun comentariu: