luni, 1 decembrie 2008

I cannot understand how you can have the same nightmare over and over again !

Este foarte aiurea nu? Sa il ai ... sa sti ca atunci cand vei pune capul pe perna , iar ochii iti vor aluneca in nestire , va incepe. Nu stiu cum sunt cosmarurile voastre , probabil unele sunt generate de televizor [filme,videoclipuri...in fine , ceva ce le determina],insa la mine nu este astfle.Nu am stat ieri decat cu ochii in monitor , editand in photo shop , spre deosebire de alte zile... peisaje cu culori si imagini frumoase. Deci nu poate avea legatura cu asta.

Spre surprinderea mea, cosmarul meu nici nu stiam ca este de fapt un cosmar. A inceput acum 6 ani de zile. Era o senzatie ciudata de paralizare a corpului undeva intre realitate si vis. Initial pare ceva relaxant , insa este acea ciudata senzatie cum ceva te-ar sufoca , ceva viu care te priveste si care te apasa. Nu este o persoana .. poate fi spirit... nu vreau sa arunc cu cuvintele dar in mod sigur este o senzatie cum ceva te tine, si te apasa , si te sufoca , si desi esti sonstient si te misti , clipesti , nu poti misca corpul. Este paralizat acolo iar cineva te are in supraveghere.

Senzatia asta era okay... tinea destul de putin timp si incepea cand eram foarte obosita. Ultima data insa , adik noaptea trecuta , intradevar am stat pana la ora 4 jumate dimineata sa invat la anatomie si fiziologie. Dar in momentul in care m-am intins in pat [pe la 4:28] am alunecat direct intr-un loc , stiam ca sunt in continuare in patul meu ... DAR in dreapta vedeam un geam, iar pe geam vedeam balconul vecinului cu lumina aprinsa. In stanga ema era acelashi zid , cel de langa patul meu , numai ca era atat de intuneric incat simteam respiratia cuiva de acolo,iar zidul nu mai prea zid ci ceva gol, ca un intrand. Incercam sa ma ridic sa vad ce este insa ceva era peste mine si se misca. Am crezut ,mai intai , ca este vreun prieten cu care fusesem in ziua aceea prin oras. La inceput i-am zis sa se dea la o parte si sa nu mai ma sperie fiindca stiu cine este. Apoi am vazut ca nu reactioneaza , ci apasa mai rau peste pieptul meu , fara sa mai pot respira. Am inceput sa tip spre zona intunecata numele celor care credeam ca sunt. M-am trezit gandindu-ma la ceea ce am facut in acea zi. Pe unde am fost si cu cine. Incercam sa-mi reconstitui drumul acasa si cum ajunsesem eu in acel loc. Semana cu camera mea , insa nu era ea. Imi aminteam drumul spre casa , momentul in care am urcat scara , ma gandeam la cine sa strig , parea ca sunt singura intr-o camera la fel de goala. Insa acel ceva tot apasa , si stiam ca este acolo ... ma priveste ... rade de mine si de modul cum ma sperii. Simteam doar gandurile lui , incercam sa inteleg de ce nu imi pot misca corpul.

Dupa jumatate de ora [fiindk atunci knd am iesit din aceasta stare era 5 si 6 minute] , am sarit din pat. Am tasnit , de m-am si impedicat de scaunul de langa. Inima mea incepuse sa bata din nou , dar de ce? De ce mai devreme eram cu ochii deschisi la mana mea , si ea statea locului , vedeam pana si lumina de la birou lasata aprinsa si caietele ravaiste , dar mana ema tot neclintita era. Auzeam cainii pe strada , revenisem pe la 5 fara 4 minute la camera mea , la gandurile mele , dar acel ceva inca ma tinea , eram cu catul sus , stiu asta fiindk am intors capul pe o parte si pe cealalta pentru a intelege de ce nu ma pot misca. Dupa ce am sarit din pat , am tremurat jumatate de ora , desi totul trecuse. Parca voalul sedant se dezlipise de pe inima mea , se misca din nou. Si batea atat de tare inima , ca atunci cand urci niste scari pana la etajul 9 in alergare. Eram sfarsita fizic de cat trasesem de mine. Nu imi batea inima de sperietura , imi abtea inima de efortul pe care il facusem, parca ma ridicasem cu o greutate de 170 de kile pe spinarea mea. Asa se intampla mereu , cand reuseam sa-mi ridic corpul de la nicelul patului , si imi si tremurau mainile de greutate , cand reuseam la-l ridic la mai mult de o jumatate de brat , greutatea disparea iar eu tasneam in spate. Ca in momentul in care ridici o masa cu 10 oameni pe ea si brusc ei se dau jos iar tu rastorni masa! Si inca simteam acea apasare. Tot spatele meu era presat , ca atunci cand stai cu o sacosa in mana iar pielea inca este mulata pe forma ei in momentul in care o dai jos din mana. Am adomrit foarte greu dupa aceea . Stiu ca mi se intampla deseori cand fratele meu nu este acasa. De data asta insa chiar uitasem ca este plecat.Ma plimbam in voie, chiar eram foarte relaxata. Dupa ce m-am trezit din frumusetea asta din cosmar inca ma gandeam de ce nu este acolo , m-as fi dus la el macar sa stiu ca dorm langa cineva .

Si este foarte aiurea , mie nu mi se intampla astfel de chestii. Obisnuiesc sa ador stresul , frica , pericolul. O iau noaptea pe strazile intunecate , ma plimb noaptea pe strazi , imi place sa merg singura, imi place sa simt fiorii. Dar de data asta era diferit , era ideea , ca sufletul meu era singur acolo , corpul era mort , sufletul era liber si mi-era frica. De ce? Nu stiu ... de ceea ce ma privea. Nu ca ar putea sa ma raneasca , nu ca ar putea sa ma omoare , nu ca ar putea sa ma sperie. Mi-era frica de faptul ca statea pe mine , era aproape in mine , aproape simteam ura si gandurile lui. Mereu am ras pe seama oamenilor care zic ca simt spirite. Da si eu le stiu acolo , sunt acolo , bune , rele , ele sunt pe langa noi. Dar nu inteleg de ce anume ar fi vrut sa simt ceva din ce simtea el. Nu stiu ce a fost , nu am vazut nimic , dar l-am simtit pe mine , in capul meu , era acolo iar mie imi era frica de el. De ce sa-mi fie frica? Nu inteleg nici asta , poate va fi mai okay de acum , poate a fost doar un cosmar . Stiam ca mi se intampla des aceasta poveste , dar de data asta a intrecut masura . Tinea 10 minute nu jumatate de ora , nu ma vedeam pe mine nemiscata . Speriati-va bine , nu-s nebuna :)) sar nici exclusivista si postarea asta o sterg dupa ecva vreme k-s multi dintre oamenii care o citesc inca prosti. Numai sa-mi treaca tremuratul asta :)) ca mi-am amintit

Si colac peste pupaza , tocmai am aflat si cum se cheama ... my bro told me , plus sursa as usual GOOGLE , efectul incubus :-?

Besides k sa fie si mai strange de atat ... fratemiu vine si imi zice "banuiam k ti s-a intamplat ceva , si eu m-am trezut brusc cu ceva de genu , cineva o urmareste pe soreamea". Hmm , incep sa cred in chestii in care nu credeam ? /:) Dar sa ne amintim k-s cu medicina , si pot gasi imediat o explicatie plauzibila din punct de vedere anatomic si fiziologic ;;)

Un comentariu:

Carla spunea...

asta e super tare.
b`vo :>:>